Marketing Outsourcing

A következő tevékenységeket vállalom marketing outsourcing formában:

  • Marketing stratégia megalkotása és kivitelezése

A marketing stratégia kidolgozása során feltérképezem, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre kitűzött céljaid elérése érdekében:

1. Felmérem, hogy hogy áll a marketing stratégiád:

  • a termékköröd, a célcsoportod, illetve a hitvallásod analízise
  • az árképzési terved vizsgálata
  • kereskedelmi csatornáid analízise
  • a marketing (PR) során alkalmazott koncepciód elemzése

2. Második lépésként a marketing terv kidolgozása során piackutatást végzek, majd elemzem a konkurenciát

3. Harmadik lépés: a gazdasági, illetve a piaci környezet analízise

4. Kiderítjük mik az erősségeid és hogy hol rejlenek a stratégiai lehetőségek

5. Végezetül a statisztikai elvárások vizsgálata és a kiértékelése következik

Az analízis során kapott eredmények kiértékelését, illetve a kitűzött céljaid megfogalmazását követően elkészítem számodra a legmegfelelőbb marketing stratégiát.

A marketing célok megfogalmazását követően kerülhet sor a kampányod megtervezésére. A kampányterv nemcsak a célok elérésének módját, hanem a lehetőségeit is magában foglalja.

  • üzleti stratégia tervezés
  • Marketing tanácsadás
  • Kreatív tervezés a logótól kezdve a teljes arculaton át a reklámkampányokig
  • Online marketing közösségi oldalakon, weboldalakon
  • Adwords, Facebook és LinkedIn hirdetések kezelése, készítése, elemzése
  • sajtómegjelenések, média kampányok tervezése és foglalása
  • sportmarketing, szponzoráció
  • Közönségkapcsolat, avagy PR

Mikor érdemes kiszervezésben gondolkodni?

1. Konkrét marketing projekt vagy feladat kiszervezése
Ebben az esetben a marketing tevékenység részleges kiszervezéséről beszélhetünk. Ide tartozik pl. egy új marketing terv kidolgozása, bármilyen offline vagy online marketing megoldás igénybevétele, direkt marketing vagy egyedi, kreatív kampányok kidolgozása.

2. Meglévő marketing terv teljes körű megvalósítása
Ha a konkrét marketing elképzelések megvannak, kész a marketing terv, csak épp a kivitelezés módja és eszközrendszere hiányzik, ebben az esetben a marketing kiszervezés ezen típusa javasolt.

3. Marketing terv elkészítése és teljes körű kivitelezése
Ez a teljes marketing tevékenység kiszervezését jelenti.